dmdesign

O mnie

01. Kilka słów o mnie

Napędzany pasją do projektowania produktów, nieustannie dążę do doskonalenia swoich umiejętności i podnoszenia jakości pracy. Zawsze gotowy na nowe wyzwania. Mam doświadczenie w pracy w dynamicznych startupach Obecnie pełnię rolę Digital Product Designera w startupie SaaS Logicake. Moje podejście do projektowania opiera się na głębokim zrozumieniu doświadczeń użytkowników oraz zaangażowaniu w rozwój – zarówno w roli projektanta, jak i osoby. Z ekscytacją czekam na przyszłe wyzwania i możliwości rozwoju.

02. Doświadczenie zawodowe

Digital Product Designer, Logicake (Styczeń 2020 - Aktualnie)

W Logicake, jestem odpowiedzialny za pełen proces projektowania produktów cyfrowych, od analizy potrzeb użytkowników, przez prototypowanie, aż po testowanie i wdrażanie rozwiązań. Moje zadania obejmują przeprowadzanie badań użytkowników, które pozwalają na zrozumienie ich potrzeb, zachowań i oczekiwań, co umożliwia mi projektowanie funkcjonalnych i intuicyjnych interfejsów. 

Tworzę prototypy i makiety, które wizualizują sposób działania produktu, a następnie przeprowadzam testy użyteczności, by upewnić się, że rozwiązanie spełnia wymagania i zapewnia jak na jlepsze doświadczenie użytkownika. Ściśle współpracuję z zespołem programistów, opracowując strategię projektowania, wdrażając nowe funkcje oraz optymalizując istniejące rozwiązania, dbając o ich zgodność z celami biznesowymi oraz potrzebami użytkowników. 

Moim celem jest ciągłe doskonalenie produktów, co przekłada się na ich efektywność, przyjazność i pozytywne doświadczenia użytkowników. Dążę do tworzenia produktów, które nie tylko spełniają oczekiwania, ale również podnoszą jakość interakcji użytkowników z platformą.

UX/UI Designer, Technicenter (2021-2023)

Pracowałem nad dwoma rozwijającymi się startupami: Projekt Neuro i Eanaliza. Byłem odpowiedzialny za projektowanie UX/UI obu platform, a także za całość designu produktów.

UX/UI Designer, Dubuc Marketing (Styczeń 2018 - Grudzień 2019)

W Dubuc Marketing byłem odpowiedzialny za tworzenie innowacyjnych, intuicyjnych rozwiązań, które były zgodne z wizją i celami firmy. Ściśle współpracowałem z zespołami wielofunkcyjnymi, w tym programistami i interesariuszami, aby zapewnić spójne i satysfakcjonujące doświadczenia użytkownika. Dzięki przeprowadzaniu badań, prototypowaniu oraz stosowaniu iteracyjnego podejścia do projektowania, odegrałem kluczową rolę w tworzeniu cyfrowych produktów, które przyczyniły się do sukcesu naszych klientów.

Web Designer, Webanywhere (Styczeń 2015 - Grudzień 2017)

Jako Web Designer w firmie Webanywhere byłem odpowiedzialny za projektowanie stron internetowych dla szkół podstawowych w Wielkiej Brytanii. Tworzyłem nowoczesne, funkcjonalne i estetyczne projekty, które odpowiadały na potrzeby placówek edukacyjnych oraz były zgodne z ich tożsamością wizualną. Moim celem było zapewnienie przejrzystej struktury, intuicyjnej nawigacji oraz pozytywnego doświadczenia dla uczniów, nauczycieli i rodziców korzystającyc h z tych stron.

Game Designer, Clash of Swords (Styczeń 2012 - Grudzień 2014)

Jako Game Designer byłem odpowiedzialny za tworzenie wciągającej rozgrywki poprzez projektowanie mechanik gry, poziomów, postaci oraz narracji, które angażują graczy i dostarczają satysfakcjonujących doświadczeń. Pracowałem głównie nad kreowaniem unikalnych postaci, budowaniem świata gry oraz projektowaniem kompletnego interfejsu użytkownika (UI), dbając o jego czytelność, estetykę i intuicyjność. Ściśle współpracowałem z multidyscyplinarnymi zespołami – artystami, programistami i projektantami dźwięku – aby wspólnie urzeczywistniać koncepcje i tworzyć spójne, immersyjne światy, które przyciągają i angażują graczy.